Ana Sayfa / Şiirler / Burun Demeyin Fobim Var
şiir
aşk siirleri

Burun Demeyin Fobim Var

Burun Demeyin Fobim Var

Şimdi burnum burnundaydı

Ömer Bora : Yorumu Arkadaşlar burun çeşitlerinden bahsetmiş ama memleketlere göre olan burun çeşitlerinden bahsetmemiş.

Sevgili Ömer Bora yorumunuz okudum size cevap vermesem Çatlar ölürüm . Arkadaşım sayın okurum kardeşim, baş tacım, kıymetlim, madem yazımı okudun benim rahatsızlığımın üstüne neden gidiyorsun benden burun çeşitleri falan diyerek yazı istiyorsun bahsetmemişsiniz diyorsunuz yapmayın Allah aşkına o şiirle hayatım zaten karadı birde siz gelmeyin üstüme.

Bak işte abi ne burunlar var şimdi Karadenizlilerin burnu diye başlayacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Madem istediniz evet bende burun çeşitlerinden bahsedeyim. Şimdi burnum burnundaydı ya o burun nasıl bir burun nasıl bir başkasının burnuna burnunu yaslayıp uyuyor bir hayal edin-sene olmaz böyle bir-şey hayalim bile titretti beni sabah kadar horluyor yav halhalla bu nasıl bir-şey yok vallahi olmaz ben böyle bir hayale dahi giremem. Şimdi kardeşim sevgili okuyucum burun çeşitlerini ben öncelikle maddeleştireyim.

Yumruk yemiş burun
Nezleli bir burun
Sivilce çıkmış burun
Soğuktan morarmış burun
Sümüğü akmış burun
Kemikli bir burun
Kanamış burun
Sivilceli burun
Büyük burun

Sümüklü burun
Hapşıran burun
Büyük burun

Benden sakın dünya ırklarının burun çeşitlerini yazacağımı beklediğinizin söylemeyin benim öyle bir araştırma taraştırma ve hatta soruşturma yapmam mümkün değil. Konumuz burun ve burun fobim bu yazıyı yazarken bile bir çok burunlu fantezi kuruyorum.

Her geçen dakika aklımdan daha bir fena düşünceler geçiyor düşünsenize sevgilinizle, burun buruna uyuyorsunuz kocaman bir sivilce abi insan uyuyamaz ki vallahi bakın burnun ucundaki sivilce çok acır. Bir düşünelim adam zaten horluyor birde burnunu burnunuza yaslamış böyle bir sahneyi düşünmek bile beni korkutmaya yeter. kadın tam uyuyacak burnunda adamın burnu zaten yumruk yemiş çok acıyor, abi o adam o kadını kalkar öldürür uyku sersemi düşünün-sene ne korkunç bir durum.

Ömer Bora bey rica ediyorum bu yorumu yaparken çokmu düşündünüz bana düşmanlığınız nedir kardeşim bakın gecenin bu saattinde aldım klavyeyi elime yazıyorum yazıyorum bitiremiyorum hastanelik oldum sakinleştirici falan verdiler neredeyse doktorun burnuna asılacaktım adam da bir burun var atta alın erkete burun demiş ya atalarımız olmaz böyle bir şey vallahi benim aklım kaçtı sanki doktorun burnu adananın dolmalık patlıcanı gibi yapmayın bana bunu adamın o koca burnunu karısının burnuna yaslayıp bir taraftan horlayıp bir taraftan da aktığını düşünün yahu bu ne ben harbi kafayı sıyırdım sabahın 4: 45 inde böyle bir yazı yazılarmı Allah’ım yarabbim hastalığım 2 katı arttı burun fobisi oldum olalı o Kahraman Tazeoğluna zaten dualarım hiç kesilmiyor. bundan sonra sayın okurum Bora bey dizede dua okuyacağımdan emin olabilirsiniz . Bu yazıyı tamamlayamayacağım çok iğrenç şeyler aklıma geliyor. Oburun bir akıyor bir kokuyor, bak kanıyor, işte sivilcesi patladı,  Allah’ım bana şifa ver bana bu şiir okutan Aysu’ya da buradan dualarımı iletiyorum her gün hayır duamı alıyor. Aman aklıma geldi bora sen bir denesene burnu burunda biriyle uyumayı harbi ben hasta olmasam denerdim de ama ben hastayım ya burun fobim var. AY NEYSE BU HAYALİDE BU YAZIYIDA KESTİM YOKSA BİTMEYECEK.

İlginizi Çekebilir..

şiir

Huzurlu Vatan Şiir

Huzurlu Vatan Şiir Huzurlu Vatan  Saray istemem, Bir çadırım olsun yeter, Lüks oto istemem, Bir …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir